הוצאת ויזה לארה״ב

אני אזרח פורטוגלי! כיצד אני מוציא ויזה לארה״ב?

לא ככה סתם דורג הדרכון הפורטוגלי במקום החמישי בחוזקו בעולם כשאר הוא למעשה מתיר כניסה ל 186 מדינות ללא ויזה כלל, שימו לב כי הדרכון הישראלי זוכה למקום ה 23 והאוסטרלי לדוגמא במקום ה 7 בעולם לפי מדד הנלי אשר בודק בכל שנה את חוזקתם של דרכונים בעולם.
כאמור, הדרכון הפורטוגלי הוא מבין החזקים בעולם אשר מתיר גם למדינות אשר דורשות הנפקתה של ויזה טרם כניסתכם אליה בצורה פשוטה ויעילה מאוד.
כידוע, הוצאת ויזה לארה"ב כיום עם דרכון ישראלי הינו הליך מורכב אשר דורש משאבי זמן וכסף לא מעטים כגון מילוי טפסים רבים, ראיון בשגרירות , המתנה בתור, בדיקות ביטחון תשלומי אגרה לא מבוטלים.
אנחנו כאן למעשה בשביל להסביר לכם כיצד ניתן להוציא ויזה לארה"ב הנחשקת בצורה מהירה ופשוטה באמצעות הדרכון הפורטוגלי ועצם היותכם אזרחים באיחוד האירופי.
כבר עתה בתחילת ההסבר נסביר כי למעשה כמעט וניתן להגיד כי אין צורך בהוצאת ויזה לארה"ב אלא כל שצריך לעשות הוא להיכנס למערכת אשר נקראת ESTA (Electronic System for Travel Authorization) – מערכת esta -שלמעשה דרכה מנפיקים אישור אלקטרוני שמקנה אפשרות לבעלי דרכון אירופאי להיכנס לארה”ב לצורך תיירות או קיום עסקים וכן על מנת לקבל טיפול רפואי אם חלילה יש בכך צורך.
למעשה עד 72 שעות ורוב הסיכויים שגם בפחות מכך ובעלות של 14$ בלבד תוכלו לקבל אישור כניסה לארה"ב בלי לשלם אגרות נוספות מעבר לכך ובלי כל הפרוצדורות הידועות לבעלי דרכון ישראלי.
הלינק לנוחותכם לכניסה למערכת כאן
אנא קראו בו בעיון את כל הפרטים והזינו את פרטיכם במערכת כפי אשר מתבקש מכם.
 
שימו לב!
– בעל אישור כניסה אלקטרוני לארה"ב לא יכולים לשהות בארה"ב מעל ל 90 יום.
– עליכם להיות בעלי דרכון פורטוגלי ביומטרי שהונפק החל משנת 2006.
– אסור להשתמש באישור האלקטרוני למטרות שהן לא טיול או עסקים (הכל במגבלות אישור הכניסה כפי שהוא מתעדכן באתר הרשמי של ההגירה של ארה"ב)
– כמו כן, בעלי דרכון ישראלי שלא אושרה להם ויזה בעבר מכל סיבה שהיא ואם יש להם עבר פלילי ייתכן ולא יוכלו להוציא אישור כניסה אלקטרוני עם הדרכון הפורטוגלי.
– חשוב לוודא שהדרכון הינו בתוקף של 6 חודשים לפחות.
– את אישור הכניסה של ה esta תצטרכו להציג כבר טרם העליה למטוס.
– כמו כל ויזה או אישור כניסה לארה"ב כניסתכם תצטרך להיות מאושרת גם על ידי פקידי/שוטרי ההגירה בכניסה למדינה.
– תוקפו של האישור הוא לשנתיים ולאחר מכן ניתן יהיה לחדשו ביתר קלות.
– עם קבלת אישור הנסיעה ודאו שהפרטים בו נכונים ומדוייקים לפרטי הדרכון על מנת לחסוך עגמת נפש בכניסה למדינה כי לא יתנו לכם להיכנס למדינה במידה ואין התאמה.
– שימו לב גם כי עליכם לעמוד בדרישות ההגירה של הכניסה לארה"ב ועליכם להתעדכן באתר הרשמי לשם כך, כמו לדוגמת העובדה כי יש צורך להציג כרטיס יציאה ממדינה וכיו"ב.
 
בהצלחה!

קישורים